BHP zajęć

Przed zajęciami: 

  • nie jedz co najmniej godzinę przed zajęciami
  • wyłącz telefon komórkowy
  • zgłoś niedyspozycje *

Na zajęcia: 

  • ubierz się w niekrępujący Ciebie strój (spodnie lub spodenki i niezbyt luźna bluzka)
  • ćwiczymy bez butów

W trakcie zajęć: 

  • miej własną matę
  • niczego nikomu nie udowadniaj, pozbądź się ambicji *
  • nie oceniaj i nie krytykuj, ani siebie, ani innych

Po zajęciach:

  • nie jedz od razu
  • weź kąpiel

* -  Miej świadomość, że każdego dnia, czy tego chcesz czy nie, Twoje ciało jest inne, inaczej reaguje i ma inną elastyczność. Jeżeli masz menstruację możesz nie ćwiczyć asan odwróconych (tych z nogami do góry). Jeżeli masz kontuzję, albo ograniczone możliwości ruchu którejś części Twego ciała, możesz ćwiczyć te zdrowe, a chore ruszać do tego momentu, w którym jeszcze odczuwasz przyjemność (nie uciekaj w bezruch, czy stagnację). Jeżeli boisz się wykonywać niektóre asany, poczekaj aż strach minie, aż będziesz mieć wewnętrzną pewność, że to, co robisz, robisz dla swojego dobra ... i spokojnie ćwicz pozostałe asany. Nikt oprócz Ciebie nie wie, ile wysiłku wkładasz w swoją praktykę jogi i ile własnych słabości pokonujesz w tym czasie. Pamiętaj, że ... ćwiczysz dla siebie, swojego zdrowia i swojego dobrego samopoczucia. W jodze nie ma rywalizacji, nie ma, że musisz, nie ma szybciej, nie ma mocniej, nie ma dalej - jest AKCEPTACJA tego, co TU i TERAZ.

Osiągniemy wiele, jeżeli damy sobie czas, pozbędziemy się ambicji powodujących napięcia, nauczymy się obserwować przede wszystkim siebie, a nie innych, akceptować życie, nie oceniać, kiedy świadomie będziemy rozluźniać ciało, kiedy pozwolimy sobie na naturalność, spontaniczność.
powrót
Copyright © 2007 Samadhi | All rights reserved
Projekt i realizacja: Advert Center
SZKOŁA : JOGA : ASANY : GALERIA : PRANAJAMA : DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ : SPRÓBUJ : ZAJĘCIA